Eram mic

Eu eram mic
Eram un copil asa de mic
Sufletul meu era mic
Eram negru
Si nu vazusem nimic
Si m-am dus sa cresc
Si-am crescut pana la patru
A sunat clopotelu
A dat in sus
Si s-a dus clopotelul
Pana la K de la kilogram
S-a dus pana la ceas
si… sfarsit!

La prima vedere pare o aberatie dar totusi fiecare rand are o explicatie… vreti sa le aflati?
Mi s-a parut prea tare avand in vedere ca e scrisa de un copil de 4 ani … incercati sa vedeti detaliile si mesjaul din spatele fiecarui rand!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

