Sarbatori fericite!

Ne apropiem cu pazi repezi de finalul anului, moment in care facem si bilantul pentru anul care tocmai se incheie. Pentru unii a fost un an bun, pentru altii mai slab, dar toti ne dorim ca cel care va veni sa fie si mai bun! Si eu deasemena, imi doresc sa ca 2010 sa fie mai bun ca 2009 si mai slab ca 2011, imi doresc sa fiu mai inteleapta, sa am sanatate, sa-mi maresc familia, sa pastrez relatiile vechi si sa dezvolt altele noi. Cu cat inaintezi in varsta, am sesizat ca nu-ti mai doresti doar chestii materiale ci pui accent si pe aspectele mai putin materiale… In preajma sarbatorilor devin mai sentimentala si ma gandesc mai mult la cei mai tristi ca noi. Imi place sa-mi amitesc de Craciun-urile din copilarie petrecute alaturi de fratii mei. Mi-e dor de vremurile alea… Desi o mare parte din copilarie s-a aflat sub semnul comunismului, iar lipsurile materiale erau la ordinea zilei, as da orice pentru un Craciun ca acum 25 de ani… fac parte din categoria oamenilor care cred in magia Craciunului..
Tuturor va doresc un Craciun asa cum vi-l imaginati, in jurul bradului incarcat alaturi de cei dragi, iar anul care vine sa va aduca tot ce ce va doriti!
Craciun Fericit si La multi ani!!

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

