Ignorand frigul!

Sunt o iubitoare de caldura, de soare, ca doar sunt nascuta sub semn de foc! Iar vremea de afara se pune de-a curmezisul caracteristicii mele. Iar asta ma scoate din sarite. Ma enerveaza! Imi da dureri de cap! As sta tolanita pe o plaja, la soare! As vrea sa simt nisipul fierbinte care-mi arde talpile… Ufff.. mai e mult pana la vara :(…
Cineva acolo sus, ne mai pacaleste cu cate o zi senina, cu niste raze care ne gadila ferestrele.. dar doar atat… cand sper si eu ca se incalzeste de tot, pac, se face frig sau incepe sa ploua, sau si una si alta… Eu m-am hotarat sa ignor frigul, sa ma prefac ca nu mai exista :). M-am apucat sa strang din hainele groase; paltonul si geaca de iarna, le-am spalat si le-am bagat in fundul dulapului si intentionez sa le mai scot in decembrie. Manusi, caciuli, fesuri, fulare si alte accesorii dintr-astea, isi asteapta acum, randul la spalat, ca apoi sa se odihneasca cuminti vro 8 luni, intr-un colt de dulap. Cred ca s-au saturat si ele cat le-am stresat iarna asta 🙂
Desi temperaturile scazute isi fac simtite prezenta, mai ales dimineata si seara, infrunt cu vitejie orice sageata rece care vrea sa-mi intre prin hainele subtirile, apoi prin piele si care vrea sa ma faca sa tremur de frig, care vrea sa ingenunchez in fata frigului. Hmm, sunt mai puternica decat el, frigul, si o sa trec semeata prin el si o sa lupt pana dau de caldura!

O zi calduta! 🙂

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ignorand frigul!

  1. papa zice:

    fata, daca vrei caldurica dute la turci…e exact ce iti doresti pentru o vacanta, nu trebuie sa faci nimic , doar stai si atat…la soare..in Antalya turcii spuneau ca iarna sunt (in cel mai rau caz) 20 de grade…

Lasă un răspuns

