Autoportret

SUNT: o romantica incurabila, sensibila, dar matura in gandire
AŞ VREA: sa opresc timpul in loc si sa ma bucur mai mult
PĂSTREZ: fotografii si obiecte care imi amintesc de cei dragi
MI-AŞ FI DORIT: sa fiu capabila sa fac mai multe, sa calatoresc mai mult
NU ÎMI PLAC: limitele, mincinosii si ipocritii
MĂ TEM: de Dumnezeu si de prietenii mincinosi
AUD: cam multe in ultima vreme
IMI PARE RAU: cand ranesc pe cineva
ÎMI PLAC: copiii, florile, cartile
NU SUNT: ipocrita, indiferenta, aroganta
DANSEZ: de cate ori am ocazia
CÂNT: din cand in cand, cand nu ma aude nimeni
NICIODATĂ: n-as spune „niciodata”
RAR: fac lucruri pe care sa le regret
PLÂNG: uneori de fericire, alteori din neputiinta
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: atenta si comunicativa
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand gafez, cand imi pierd calmul
SUNT CONFUZĂ: uneori
AM NEVOIE: de afectiune, intelegere si liniste
AR TREBUI: sa am mai multa grija de mine

Va mai amintiti de vremurile in care jucati leapsa?
Eu am primit-o de la Flori si o dau Verei, Alexei

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Autoportret

  1. altu` zice:

    ce minti… !! :))

  2. gaitica zice:

    unde-i minciuna? 🙂

Lasă un răspuns

