O fapta buna!

Aseara ma aflam in tramvaiul 55, indeptandu-ma spre casa. In statie la Iancului, o doamna ceva mai voluminoasa, uitase sa coboare si se chinuia sa-si faca loc. Chiar cu o statie inainte sa cobor, observ langa scaunul de pe care se ridicase doamna mea voluminoasa, un portofel si un telefon mobil. Neavand acces direct catre obiecte, am rugat o tanara sa le ridice si sa incercam sa identificam posesoarea pagubita. Ne-am uitat in portofel, n-am gasit nici un act de identitate, nici un nume, nimic. M-am gandit ca ar fi mai bine sa sunam la un numar din agenda telefonului respectiv. Telefonul il ridicase tanara, deci se afla la ea. A sunat la unul din ultimele numere apelate si a reusit sa ia legatura cu un cunoscut al doamnei, explicandu-i acestuia cum a intrat in posesia telefonului mobil si a portofelului. Au stabilit sa se intalneasca si sa predea obiectele pierdute. Acum sper ca doamna pagubita, sa fi intrat deja in posesia lor, astfel multumirea mea, ca am contribuit la o fapta buna, ar fi mult mai mare. Dar nu voi sti niciodata !

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

