Welcome

Sa ma prezint? N-are rost, ce-i care vor citi, vor sti cine sunt!

Ce ti-e si cu blogurile astea?? Sunt cateva care le citesc zilnic si-mi place ce citesc. N-am dat viata acestui blog, doar ca asa e „trandy” ci pentru ca as vrea sa-mi descarc desaga uneori plina de bucurii sau nemultumiri, alteori de frustrari sau fericiri, alteori de tristete si neputiinta…

Mereu am ceva de spus, de comentat, de adaugat…

Nu sunt perfecta, desi sunt o perfectionista, nu am fost niciodata suficient de haioasa incat sa starnesc hohote de ras, desi imi place sa rad cu gura pana la urechi, nici in ale scrisului nu stau foarte bine, desi citesc cam tot ce-mi pica in mana…

Stiu ca pentru a spuravietui, un blog trebuie „hranit” zilnic. Nu promit ca voi face asta, dar cel putin voi incerca sa nu-l las sa moara subnuntrit 🙂

Sa auzim de bine!

Acest articol a fost publicat în Ganduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Welcome

  1. Verucic zice:

    Sunt sigura ca vei avea grija de el 🙂 Bine ai venit printre „noi” 🙂

Lasă un răspuns

