Salvarea planetei

Sunt o ecologista, unii ar spune ca  pana la zgarcenie, altii ca ar fi bine daca ar mai fi cativa ca mine 🙂

Incerc sa protejez mediul prin mijloacele care mi le permit: becurile obisnuite le-am inlocuit cu becuri economice, nu folosesc energia electrica atunci cand nu am nevoie (a se intelege ca nu las becurile aprinse in casa, sau electronicele sa functioneze a-la-long), nu folosesc apa, decat atunci cand am nevoie, adica nu o las sa curga in nestire iar asta ajuta si la diminuarea facturii 🙂 reciclez hartie si carton, folosesc mijloce de transport in comun si merg pe jos ori de cate ori timpul imi permite, etc.

Azi citeam un articol referitor la cateva idei nebunesti de a salva planeta si sunt curioasa daca se vor pune in aplicare vreodata. Le gasiti aici http://www.newsreport.ro/articole/Stiinta/3750523/Cele-mai-nebunesti-10-idei-pentru-salvarea-Planetei.html%3Flimit%3D1%26limitstart%3D1

Va urez un aer respirabil, o padure verde si o apa curata!

Acest articol a fost publicat în Edu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

